Velkommen

A Cup of Marketing har skiftet navn til Friis & partnere ApS

Du har søgt på A Cup of Marketing. Tak for din interesse – og velkommen tilbage.

Du er nu på en underside til virksomheden Friis & partnere. Det skyldes, at vi har valgt at sammenlægge vores to virksomheder – A Cup of Marketing og Friis & partnere – under Friis & partnere ApS.

Sammenlægning og valg af firmanavn skal ses i lyset af, at min medejer (og bedre halvdel :)) overvejende tilbyder ydelser, der tager afsæt i problemstillinger relateret til økonomiske og finansielle spørgsmål, og derfor var Friis & partnere ApS det oplagte valg, for at samle vores ydelser under et. For mit eget vedkommende hjælper jeg fortsat virksomheder med alskens marketingrelaterede tiltag.

Inden for kort tid vil jeg lancere et helt nye tiltag under navnet *Inside Marketing*. Her vender vi det hele lidt på hovedet, ved at tilbyder dig et forløb, hvor du selv bliver ekspert i at markedsføre din virksomhed. Du kan læse mere på www.insidemarketing.dk, så snart vi går i luften.

Opgaver indenfor ledelse, økonomi, fundraising og iværksætteri
Vi hjælper nu også med opgaver relateret til ledelsesudvikling, økonomi og  finansiering, herunder fundraising til iværksættere og no-cure-no-pay hjælp til ansøgninger om innovationsstøtte og andet.

Konceptudvikling
Vi kan også tilbyde at bidrage med en eller flere af vores kompetencer i et samarbejde om konceptudvikling, go-to-market strategi og/eller økonomisk rådgivning.

Har du spørgsmål eller står du med et konkret behov for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte mig på 2196 7073.

Du er også velkommen til at læse mere om Sørens baggrund og erfaringer under […om os].

Tine Friis
Velkommen

A Cup of Marketing har skiftet navn til Friis & partnere ApS

Du har søgt på A Cup of Marketing. Tak for din interesse – og velkommen tilbage.

Du er nu på en underside til virksomheden Friis & partnere. Det skyldes, at vi har valgt at sammenlægge vores to virksomheder – A Cup of Marketing og Friis & partnere – under Friis & partnere ApS.

Sammenlægning og valg af firmanavn skal ses i lyset af, at min medejer (og bedre halvdel :)) overvejende tilbyder ydelser, der tager afsæt i problemstillinger relateret til økonomiske og finansielle spørgsmål, og derfor var Friis & partnere ApS det oplagte valg, for at samle vores ydelser under et. For mit eget vedkommende hjælper jeg fortsat virksomheder med alskens marketingrelaterede tiltag.

Inden for kort tid vil jeg lancere et helt nye tiltag under navnet *Inside Marketing*. Her vender vi det hele lidt på hovedet, ved at tilbyder dig et forløb, hvor du selv bliver ekspert i at markedsføre din virksomhed. Du kan læse mere på www.insidemarketing.dk, så snart vi går i luften.

Opgaver indenfor ledelse, økonomi, fundraising og iværksætteri
Vi hjælper nu også med opgaver relateret til ledelsesudvikling, økonomi og  finansiering, herunder fundraising til iværksættere og no-cure-no-pay hjælp til ansøgninger om innovationsstøtte og andet.

Konceptudvikling
Vi kan også tilbyde at bidrage med en eller flere af vores kompetencer i et samarbejde om konceptudvikling, go-to-market strategi og/eller økonomisk rådgivning.

Har du spørgsmål eller står du med et konkret behov for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte mig på 2196 7073.

Du er også velkommen til at læse mere om Sørens baggrund og erfaringer under […om os].

Tine Friis

Kunne dette være noget for dig?

Vil du holdes opdateret, når jeg har nyt om de kommende forløb, er du meget velkommen til at tilmelde dig her.

Ja tak

Kunne dette være noget for dig?

Vil du holdes opdateret, når jeg har nyt om de kommende forløb, er du meget velkommen til at tilmelde dig her.

Ja tak

Har du brug for hjælp til marketingopgaver her og nu?

Vi kan hjælpe med mange forskellige opgaver relateret til marketing. Du kan vælge at læse en kort intro nedenfor, og får du lyst til at høre mere om mulighederne, er du hjertelig velkommen til at ringe til mig på +45 2196 7073 eller sende mig en mail på: tine@friisogpartnere.dk.

Har du brug for hjælp til marketingopgaver her og nu?

Vi kan hjælpe med mange forskellige opgaver relateret til marketing. Du kan vælge at læse en kort intro nedenfor, og får du lyst til at høre mere om mulighederne, er du hjertelig velkommen til at ringe til mig på +45 2196 7073 eller sende mig en mail på: tine@friisogpartnere.dk.

2020-06-12T17:50:44+02:00

Konkret opgaveløsning

Har du nogle gode idéer, som du gerne vil have hjælp til at føre ud i livet - eller mangler du ressourcer til en konkret opgave eller projekt? Vi hjælper gerne med et bredt spektre af udviklings- og marketingopgaver, fx indenfor planlægning, processer og guidelines, nyhedsbreve, automails og journeys, indhold og kommunikation. Lad os tage en snak om dit projekt og se hvad mulighederne er.

2020-07-15T13:45:50+02:00

På udkig efter en strategisk samarbejdspartner?

Vi begejstres af idéer, drive og engagement. Kan vi tilslutte os dine ideer, og har vi tillid til hinanden, er de væsentligste forudsætning på plads. Når der er vægt på åbenhed, teamwork, deling og dialog, er vi parate til at påtage os en øget risiko og finde det rette match mellem behovet for vores ressourcer og din virksomhed. Lad os mødes og få sat perspektiv på de muligheder, som vi sammen kan give hinanden.

2020-06-18T10:14:08+02:00

Konstruktiv sparring om udvikling af marketing

Konstruktiv sparring - effektfulde resultater Træk på min erfaring i dit beslutningsgrundlag Marketing kan med fordel ses i et perspektiv, hvor der både sættes fokus på at styrke relationer til kunder og forretningsforbindelser og medarbejdere og interessenter. Hvordan [ ... ]

2020-06-03T11:07:42+02:00

Hvad vil I gerne tage højde for i jeres konceptudvikling?

Konceptudvikling har mange facetter Vil det kunne styrke ideoplæg og konceptudvikling at trække på en erfaren marketingressource? Der kan være mange fordele i at indgå et samarbejde med en ekstern sparringspartner, når man ønsker at styrke og produktudvikle sit [ ... ]

2020-06-12T17:54:39+02:00

Hvad ser jeres kunder?

Hvad er det egentlig jeres kunder køber af jer og hvorfor køber de det hos jer? For dig som virksomhedsejer kan det virke åbenlyst, hvorfor kunderne har valgt at handle hos netop din virksomhed. I sælger et produkt eller en ydelse, og det er det kunden køber. Spørgsmålet er, om I har kendskab til de reelle overvejelser bag en kundes beslutning om at købe netop hos jer – hvorfor er I det rigtige match for kunden nu og i morgen?