Velkommen

A Cup of Marketing har skiftet navn til Friis & partnere ApS

Du har søgt på A Cup of Marketing. Tak for din interesse – og velkommen tilbage.

Du er nu på en underside til virksomheden Friis & partnere. Det skyldes, at vi har valgt at sammenlægge vores to virksomheder – A Cup of Marketing og Friis & partnere – under Friis & partnere ApS.

Sammenlægning og valg af firmanavn skal ses i lyset af, at min medejer (og bedre halvdel :)) overvejende tilbyder ydelser, der tager afsæt i problemstillinger relateret til økonomiske og finansielle spørgsmål, og derfor var Friis & partnere ApS det oplagte valg, for at samle vores ydelser under et. For mit eget vedkommende hjælper jeg fortsat virksomheder med alskens marketingrelaterede tiltag.

Jeg arbejder også på at færdiggøre lanceringen af to helt nye tiltag under navnet *Inside Marketing*. Her vender jeg det hele på hovedet og rådgiver dig om, hvordan du selv kan markedsføre din forretning med succes eller blive fagligt stærk i et job med marketing. Se de korte beskrivelse nedenfor.

Opgaver indenfor ledelse, økonomi, fundraising og iværksætteri
Vi hjælper nu også med opgaver relateret til ledelsesudvikling, økonomi og  finansiering, herunder fundraising til iværksættere og no-cure-no-pay hjælp til ansøgninger om innovationsstøtte og andet.

Konceptudvikling
Vi kan også tilbyde at bidrage med en eller flere af vores kompetencer i et samarbejde om konceptudvikling, go-to-market strategi og/eller økonomisk rådgivning.

Har du spørgsmål eller står du med et konkret behov for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte mig på 2196 7073.

Du er også velkommen til at læse mere om Sørens baggrund og erfaringer under […om os].

Tine Friis
Velkommen

A Cup of Marketing har skiftet navn til Friis & partnere ApS

Du har søgt på A Cup of Marketing. Tak for din interesse – og velkommen tilbage.

Du er nu på en underside til virksomheden Friis & partnere. Det skyldes, at vi har valgt at sammenlægge vores to virksomheder – A Cup of Marketing og Friis & partnere – under Friis & partnere ApS.

Sammenlægning og valg af firmanavn skal ses i lyset af, at min medejer (og bedre halvdel :)) overvejende tilbyder ydelser, der tager afsæt i problemstillinger relateret til økonomiske og finansielle spørgsmål, og derfor var Friis & partnere ApS det oplagte valg, for at samle vores ydelser under et. For mit eget vedkommende hjælper jeg fortsat virksomheder med alskens marketingrelaterede tiltag.

Jeg arbejder også på at færdiggøre lanceringen af to helt nye tiltag under navnet *Inside Marketing*. Her vender jeg det hele på hovedet og rådgiver dig om, hvordan du selv kan markedsføre din forretning med succes eller blive fagligt stærk i et job med marketing. Se de korte beskrivelse nedenfor.

Opgaver indenfor ledelse, økonomi, fundraising og iværksætteri
Vi hjælper nu også med opgaver relateret til ledelsesudvikling, økonomi og  finansiering, herunder fundraising til iværksættere og no-cure-no-pay hjælp til ansøgninger om innovationsstøtte og andet.

Konceptudvikling
Vi kan også tilbyde at bidrage med en eller flere af vores kompetencer i et samarbejde om konceptudvikling, go-to-market strategi og/eller økonomisk rådgivning.

Har du spørgsmål eller står du med et konkret behov for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte mig på 2196 7073.

Du er også velkommen til at læse mere om Sørens baggrund og erfaringer under […om os].

Tine Friis
Egen virksomhed, detailhandler eller ny i marketing?

Inside Marketing er et nyt tiltag, som jeg glæder mig til at lancere i efteråret

Det handler om 2 praktisk fokuserede hands-on forløb, hvor du får et stærkt afsæt for at arbejde målrettet og succesfuldt med forretningsudvikling, markedsføring og kommunikation fremadrettet. 

Forløbene er planlagt til at løbe over 12 måneder. Det betyder, at vi lærer hinanden og de udfordringer vi står med, godt og grundigt at kende - det der er den egentlige forudsætning for, at vi kan komme i dybden med din forretning eller dit arbejdsområde. Vi er fælles om din fremdrift, og du får hjælp til spørgsmål, efterhånden som de opstår. Når vi tager tingene i en logisk, nødvendig rækkefølge, vil du få et højt afkast af din tid og investering. Det kræver et stort commitment at opnå gode resultater, både for dig og os. Er der emner på agendaen, som du allerede kender til, kan det være en god mulighed for dig, at arbejde med dem igen, så resultaterne bliver endnu bedre.

Forløbene afvikles som en kombination af face to face workshops, webinarer og hotline og support, alt efter behov. Du kan til enhver tid vælge at afslutte et forløb (dog senest den 15. i måneden.)

Der er planlagt to typer af forløb: Inside Marketing Advisory og Inside Marketing Academy.

De 5 trin

Inside Marketing tager afsæt i 5 trin: 

Inside Marketing Advisory
Lær at markedsføre din egen forretning med succes.

Brænder du for din forretning og kan du arbejde på en pc? Det er de eneste forudsætninger, du behøver for at kunne brande og markedsføre en forretning med succes.

Inside Marketing Advisory er et kombineret hands-on/workshop forløb for dig, der selv vil lære at markedsføre en forretning eller institution – på en enkelt, overskuelig og målrettet måde.
Afsættet er, at du gennem udvikling af den forståelse du har for din forretning, får opbygget en viden om, hvad du selv kan gøre, og hvordan, for at blive ekspert i at skabe vækst og udvikling.

Vi arbejder med at udvikle din forretning, og du lærer at:

• Arbejde med sammenhænge mellem forretning, branding og markedsføring.
• Forstå grundlæggende principper og hvad der skal sætte fokus på.
• Opsætte enkle, klare og realistiske målsætninger, som du vil indfri.
• Opsætte elementer og opnå fortrolighed i at arbejde med en grundlæggende platform (bl.a. hjemmeside og nyhedsbrev).
• Understøtte mål, budskaber, tiltag og indhold med handlinger.

Når forløbet er afsluttet, vil du selv kunne fortsætte den fremadrettede markedsføring af forretningen og vide, hvordan du kan indfri ambitioner og mål.

Forløbet varer i 12 måneder. Du kan til enhver tid opsige forløbet (dog senest den 15. i måneden.)

Det forventes ikke, at du har praktisk erfaring i at arbejde med marketing. Du guides og får hjælp hele vejen.

Du har en virksomhed, som du ved en masse om. Jeg har erfaring i, hvordan vi kan omsætte din viden til tiltag, der kan styrke din forretning, tiltrække flere kunder og i det hele taget klæde dig på til, at du selv kan stå for at udvikle, markedsføring og indfri dine mål fremadrettet.

Det forventes på ingen måde, at du er god til at skrive tekster, medmindre du selvfølgelig er tekstforfatter. Der er mange måder at kommunikere og markedsføre sig på. På dette forløb handler det om, at finde det afsæt der dur for dig.

• Du er fortrolig med at arbejde på en pc.

Det vigtigste er: Du brænder for din forretning og det du arbejder med.

Inside Marketing Academy
Få en konstruktiv sparringspartner med på arbejde.

Med en konstruktiv sparringspartner på sidelinjen, bliver overvejelser og valgmuligheder nemmere at gå til, og beslutninger og handlinger lettere at sætte i værk. Det er godt for dig, din chef og din virksomhed.

Inside Marketing Academy er et forløb for dig, der er ansat til at arbejde med marketing, det kan være i en virksomhed, hvor man ikke har tradition for at arbejde systematisk med markedsføring og kommunikation eller hvor marketing er et nyt ansvarsområde for dig.

Inside Marketing Academy er en mulighed for altid at have adgang til en personlig rådgiver og sparringspartner, hvor du kan søge uvildig sparring og inspiration, så du kan udvikle et trygt og faglig stærkt afsæt for din rolle i organisationen og implementere velovervejede løsninger.

Det er et samarbejde, der skal bidrage til høj faglighed og arbejdsglæde:

• Du får adgang til at drøfte fordele og ulemper ved tiltag, inden de fremlægges internt.
• Du får et godt og nuanceret grundlag at træffe dine beslutninger ud fra.
• Du kan være løsningsorienteret i dialogen med chef og kolleger.
• Du vil fremstå kompetent og skabe resultater for din virksomhed.

Det er godt for dig, dine kolleger, din chef og for din virksomhed.

Forløbet er planlagt til at vare i 12 måneder. I kan til enhver tid opsige forløbet (dog senest den 15. i måneden.)

Egen virksomhed, detailhandler eller ny i marketing?

Inside Marketing er et nyt tiltag, som jeg glæder mig til at lancere i efteråret

Det handler om 2 praktisk fokuserede hands-on forløb, hvor du får et stærkt afsæt for at arbejde målrettet og succesfuldt med forretningsudvikling, markedsføring og kommunikation fremadrettet. 

Forløbene er planlagt til at løbe over 12 måneder. Det betyder, at vi lærer hinanden og de udfordringer vi står med, godt og grundigt at kende - det der er den egentlige forudsætning for, at vi kan komme i dybden med din forretning eller dit arbejdsområde. Vi er fælles om din fremdrift, og du får hjælp til spørgsmål, efterhånden som de opstår. Når vi tager tingene i en logisk, nødvendig rækkefølge, vil du få et højt afkast af din tid og investering. Det kræver et stort commitment at opnå gode resultater, både for dig og os. Er der emner på agendaen, som du allerede kender til, kan det være en god mulighed for dig, at arbejde med dem igen, så resultaterne bliver endnu bedre.

Forløbene afvikles som en kombination af face to face workshops, webinarer og hotline og support, alt efter behov. Du kan til enhver tid vælge at afslutte et forløb (dog senest den 15. i måneden.)

Der er planlagt to typer af forløb: Inside Marketing Advisory og Inside Marketing Academy.

De 5 trin

I vores tilgang til marketing arbejder vi med følgende 5 trin: 

Inside Marketing Advisory
Lær at markedsføre din egen forretning med succes.

Brænder du for din forretning og kan du arbejde på en pc? Det er de eneste forudsætninger, du behøver for at kunne markedsføre din egen forretning.

Inside Marketing Advisory er et kombineret hands-on/workshop forløb for dig, der selv vil lære at markedsføre din egen forretning – på en enkelt, overskuelig og letforståelig måde.
Afsættet er ikke, at du skal forstå marketing. Her handler det om, at du ved at forstå din egen forretning, får forståelse for, hvad du selv kan gøre, for at blive din egen markedsføringsekspert og skabe vækst og udvikling.

Vi arbejder med at udvikle din forretning og du lærer at:

• Arbejde med sammenhænge mellem forretning og markedsføring.
• Forstå grundlæggende principper og hvad du skal sætte fokus på.
• Opsætte enkle, klare og realistiske målsætninger, som du vil indfri.
• Opsætte elementer og opnå fortrolighed i at arbejde med din grundlæggende platform (hjemmeside og nyhedsbrev).
• Omsætte dine mål, budskaber, tiltag og indhold til handlinger.

Når forløbet er afsluttet, vil du selv kunne fortsætte den fremadrettede markedsføring af din forretning og vide, hvordan du kan øge din omsætning.

Forløbet varer i 12 måneder. Du kan til enhver tid opsige forløbet (dog senest den 15. i måneden.)

Det forventes ikke, at du har praktisk erfaring i at arbejde med marketing. Du guides og får hjælp hele vejen.

Du har en virksomhed, som du ved en masse om. Jeg har erfaring i, hvordan vi kan omsætte din viden til tiltag, der kan styrke din forretning, tiltrække flere kunder og i det hele taget klæde dig på til, at du selv kan stå for at udvikle, markedsføring og indfri dine mål fremadrettet.

Det forventes på ingen måde, at du er god til at skrive tekster, medmindre du selvfølgelig er tekstforfatter. Der er mange måder at kommunikere og markedsføre sig på. På dette forløb handler det om, at finde det afsæt der dur for dig.

• Du er fortrolig med at arbejde på en pc.

Det vigtigste er: Du brænder for din forretning og det du arbejder med.

Inside Marketing Academy
Få en konstruktiv sparringspartner med på arbejde.

Med en konstruktiv sparringspartner på sidelinjen, bliver overvejelser og valgmuligheder nemmere at gå til, og beslutninger og handlinger lettere at sætte i værk. Det er godt for dig, din chef og din virksomhed.

Inside Marketing Academy er et forløb for dig, der er ansat til at arbejde med marketing, det kan være i en virksomhed, hvor man ikke har tradition for at arbejde systematisk med markedsføring og kommunikation eller hvor marketing er et nyt ansvarsområde for dig.

Inside Marketing Academy er en mulighed for altid at have adgang til en personlig rådgiver og sparringspartner, hvor du kan søge uvildig sparring og inspiration, så du kan udvikle et trygt og faglig stærkt afsæt for din rolle i organisationen og implementere velovervejede løsninger.

Det er et samarbejde, der skal bidrage til høj faglighed og arbejdsglæde:

• Du får adgang til at drøfte fordele og ulemper ved tiltag, inden de fremlægges internt.
• Du får et godt og nuanceret grundlag at træffe dine beslutninger ud fra.
• Du kan være løsningsorienteret i dialogen med chef og kolleger.
• Du vil fremstå kompetent og skabe resultater for din virksomhed.

Det er godt for dig, dine kolleger, din chef og for din virksomhed.

Forløbet er planlagt til at vare i 12 måneder. I kan til enhver tid opsige forløbet (dog senest den 15. i måneden.)

Kunne dette være noget for dig?

Vil du holdes opdateret, når jeg har nyt om de kommende forløb, er du meget velkommen til at tilmelde dig her.

Ja tak

Kunne dette være noget for dig?

Vil du holdes opdateret, når jeg har nyt om de kommende forløb, er du meget velkommen til at tilmelde dig her.

Ja tak

Har du brug for hjælp til marketingopgaver her og nu?

Vi kan hjælpe med mange forskellige opgaver relateret til marketing. Du kan vælge at læse en kort intro nedenfor, og får du lyst til at høre mere om mulighederne, er du hjertelig velkommen til at ringe til mig på +45 2196 7073 eller sende mig en mail på: tine@friisogpartnere.dk.

Har du brug for hjælp til marketingopgaver her og nu?

Vi kan hjælpe med mange forskellige opgaver relateret til marketing. Du kan vælge at læse en kort intro nedenfor, og får du lyst til at høre mere om mulighederne, er du hjertelig velkommen til at ringe til mig på +45 2196 7073 eller sende mig en mail på: tine@friisogpartnere.dk.

2020-06-12T17:50:44+02:00

Konkret opgaveløsning

Har du nogle gode idéer, som du gerne vil have hjælp til at føre ud i livet - eller mangler du ressourcer til en konkret opgave eller projekt? Vi hjælper gerne med et bredt spektre af udviklings- og marketingopgaver, fx indenfor planlægning, processer og guidelines, nyhedsbreve, automails og journeys, indhold og kommunikation. Lad os tage en snak om dit projekt og se hvad mulighederne er.

2020-07-15T13:45:50+02:00

På udkig efter en strategisk samarbejdspartner?

Vi begejstres af idéer, drive og engagement. Kan vi tilslutte os dine ideer, og har vi tillid til hinanden, er de væsentligste forudsætning på plads. Når der er vægt på åbenhed, teamwork, deling og dialog, er vi parate til at påtage os en øget risiko og finde det rette match mellem behovet for vores ressourcer og din virksomhed. Lad os mødes og få sat perspektiv på de muligheder, som vi sammen kan give hinanden.

2020-06-18T10:14:08+02:00

Konstruktiv sparring om udvikling af marketing

Konstruktiv sparring - effektfulde resultater Træk på min erfaring i dit beslutningsgrundlag Marketing kan med fordel ses i et perspektiv, hvor der både sættes fokus på at styrke relationer til kunder og forretningsforbindelser og medarbejdere og interessenter. Hvordan [ ... ]

2020-06-03T11:07:42+02:00

Hvad vil I gerne tage højde for i jeres konceptudvikling?

Konceptudvikling har mange facetter Vil det kunne styrke ideoplæg og konceptudvikling at trække på en erfaren marketingressource? Der kan være mange fordele i at indgå et samarbejde med en ekstern sparringspartner, når man ønsker at styrke og produktudvikle sit [ ... ]

2020-06-12T17:54:39+02:00

Hvad ser jeres kunder?

Hvad er det egentlig jeres kunder køber af jer og hvorfor køber de det hos jer? For dig som virksomhedsejer kan det virke åbenlyst, hvorfor kunderne har valgt at handle hos netop din virksomhed. I sælger et produkt eller en ydelse, og det er det kunden køber. Spørgsmålet er, om I har kendskab til de reelle overvejelser bag en kundes beslutning om at købe netop hos jer – hvorfor er I det rigtige match for kunden nu og i morgen?