Projekbeskrivelse

Hvad er jeres værdisæt?

…og er det synligt for jer …og jeres kunder, at I er et godt match?

Hvad er det egentlig jeres kunder køber af jer og hvorfor køber de det hos jer?

For dig som virksomhedsejer kan det virke åbenlyst, hvorfor kunderne har valgt at handle hos netop din virksomhed. I sælger et produkt eller en ydelse, og det er det kunden køber. Spørgsmålet er, om I har kendskab til de reelle overvejelser bag en kundes beslutning om at købe netop hos jer – hvorfor er I det rigtige match for kunden nu og i morgen?

  • Hvilke resultater ville I kunne opnå, hvis jeres markedsføring tog afsæt i værdiskabelse i stedet for en traditionel tankegang?
  • Sælger i Business-to-Business kunne I formentlig have yderligere fordel af at tilføje en partnerskabstankegang til jeres kunderelationer.
  • Hvilke synergier vil I kunne opnå, både eksternt og internt, med denne tankegang som omdrejningspunktet for jeres markedsføring?
  • Hvilken mindset skulle der til, og hvilke fordele ville det give alle virksomhedens funktioner, at arbejde med dette afsæt?

Vores tilgang er, at det er i den værdi kunden ser, at nøglen til jeres fremdrift og organiske vækst ligger.

Invester i jeres fremtid – invester i en tæt dialog med jeres kunder.

Vil du gerne vide mere om, nogle af de tiltag I kan implementere for at få startet denne proces op, er du velkommen til at kontakte os.